
Reguły gry w golfowa 2025 - 9 dołków
Quiz
•
Physical Ed
•
8th Grade
•
Easy

Mirosław Nocoń
Used 1+ times
FREE Resource
9 questions
Show all answers
1.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 1 pt
Dołek nr 1:
Wszyscy czterej gracze zagrali swoje approche w stronę greenu. Piłka Anniki dotyka linii czerwonego obszaru kary i fringe'u. Piłka Bena znajduje się całkowicie na fringe'u, i jej część znajduje się nad greenem ale go nie dotyka. Piłka Jacka znajduje się na trawiastej wysepce pośrodku bunkra, ale żadna część piłki nie dotyka piasku. Piłka Tigera leży na ręczniku leżącym na putting greenie. Piłka którego gracza leży w obszarze głównym? Zaznacz wszystkie pasujące odpowiedzi.
Anniki
Bena
Jacka
Tigera
Żadna piłka nie jest w obszarze głównym
2.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 2 pts
Dołek nr 2:
Tiger dociera do tee, bierze żelazo i tworzy wypukły kępkę, z której chce zagrać piłkę. Staje na kilku wypukłych divotach, wyrywa chwasty z obszaru tee i gra.
Przed drugim uderzeniu Jack umieszcza wyrwany divot tam, gdzie planował stanąć w celu wykonania uderzenia.
Przed zagraniem z bunkra Annika ostrożnie kładzie kilka kijów w piasku, po wybraniu wedge'a, którego będzie używać. Następnie, stojąc kilka metrów za piłką, Annika dotyka przypadkowo piasku kijem przy swojej stopie, zanim podejdzie do przodu, aby zająć pozycję. Wbija stopy, aby zagrać piłkę na putting green.
Na putting greenie na linii gry Bena naprawia on stary ślad po piłce, kilka śladów po kolcach, a nawet usuwa wbity żołądź z powierzchni i naprawia dziurę, którą pozostawił. Otrzepuje igły sosnowe ręcznikiem, a następnie puttuje.
Który gracz otrzymuje karę za swoje działania?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Nikt z graczy
3.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 1 pt
Dołek nr 3:
Wszyscy czterej gracze mają piłkę w spoczynku na ścieżce dla wózków i decydują się na darmowe uwolnienie. Tiger upuszcza piłkę z wysokości pasa, a piłka zatrzymuje się w obszarze uwolnienia. Annika podmienia piłkę i upuszcza ją w obszarze uwolnienia w prawidłowy sposób, a piłka pozostaje w obszarze uwolnienia. Ben upuszcza piłkę w prawidłowy sposób, ale uderza ona w jego stopę, a następnie w ziemię i zatrzymuje się w obszarze uwolnienia. Jack upuszcza piłkę w prawidłowy sposób, która uderza w ziemię, a następnie w jego stopę i zatrzymuje się w obszarze uwolnienia. Który z graczy musi ponownie upuścić piłkę, aby uniknąć kary?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Nikt
4.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 1 pt
Dołek nr 4:
Jack uderza piłkę z tee i w trakcie follow through przypadkowo uderza piłkę ponownie, gdy ta jest w ruchu. Piłka Tigera jest w krzakach, ale wykonuje uderzenie bez backswingu, które przesuwa piłkę do przodu, jedynie z chwilowym kontaktem z główką kija. Piłka Anniki jest w innych krzakach, a ona uderza ją tyłem główki kija. Ben sięga przez dołek, aby wbić bardzo krótkiego putta, stojąc na przedłużeniu linii gry poza dołek, jedynie z chwilowym kontaktem z piłką na główce puttera. Który/którzy gracze otrzymują karę za wykonanie uderzenia w sposób niedozwolony?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Żaden z graczy
5.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 2 pts
Dołek nr 5:
Nie obowiązują żadne specjalne reguły lokalne.
Wszyscy czterej gracze grają z obszaru tee. Piłka Anniki zatrzymuje się poza granicami pola. Piłka Jacka wpada w duży krzak, ale nie zostaje odnaleziona w ciągu 3 minut od rozpoczęcia poszukiwań przez jego caddiego. Piłka Bena znajduje się w obszarze karny, ale nie zostaje odnaleziona w ciągu 3 minut od rozpoczęcia poszukiwań. Piłka Tigera wpada do dużej tymczasowej wody na fairway'u, ale nie zostaje odnaleziona w ciągu 3 minut od rozpoczęcia poszukiwań. Który gracz musi skorzystać z uwolnienia w postaci uderzenia i dystansu, grając inną piłką z obszaru tee?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Żaden z graczy
6.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 1 pt
Dołek nr 6:
Piłka Jacka jest na fairwayu, a on usuwa szyszkę, która powoduje jej przemieszczenie. Piłka Anniki jest w bunkrze, a ona usuwa złamany tee, który powoduje jej przemieszczenie. Piłka Tigera jest w obszarze kary, a on usuwa luźną gałązkę, która powoduje jej przemieszczenie. Piłka Bena jest na putting greenie, a on usuwa z niej żywego motyla, co powoduje jej przemieszczenie. We wszystkich przypadkach gracz, o którym mowa, odkłada piłkę na pierwotne miejsce przed wykonaniem kolejnego uderzenia. Który gracz/zawodnicy otrzymują karę?
Annika otrzymuje jedno uderzenie karne
Ben otrzymuje jedno uderzenie karne
Jack otrzymuje jedno uderzenie karne
Tiger otrzymuje jedno uderzenie karne
Nikt nie otrzymuje uderzeń karnych
7.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 2 pts
Dołek nr 7:
Piłka Tigera jest w obszarze kary, ale stoi on na ścieżce dla wózków w obszarze głównym. Piłka Anniki jest w granicach pola, ale słup telefoniczny poza granicami pola utrudnia jej zamach. Piłka Bena jest w odcisku pojedynczego kopyta jelenia w bunkrze. Piłka Jacka jest na fairwayu, ale stoi na mostku w obszarze kary. Który z graczy ma prawo do darmowego uwolnienia?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Żaden z graczy
8.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 2 pts
Dołek nr 8:
Annika dostrzega piłkę w gęstym rough, która może być jej, zaznacza ją, podnosi i natychmiast dostrzega swój znak identyfikacyjny.
Piłka Tigera zatrzymuje się bezpośrednio przed piłką Jacka. Jack prosi Tigera, aby oznaczył i podniósł jego piłkę, co ten czyni. Podczas gdy Tiger podnosi swoją piłkę, poślizguje się i przypadkowo przesuwa piłkę Jacka. Jack podnosi swoją piłkę, aby ją odłożyć i widzi na niej dużą bryłę błota.
Poprzednie uderzenie Bena odbiło się mocno od drzewa, a następnie od ścieżki dla wózków, zaznacza i podnosi swoją piłkę, aby sprawdzić, czy jest przecięta.
Który gracz może wyczyścić swoją piłkę przed odłożeniem jej?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Żaden z graczy
9.
MULTIPLE SELECT QUESTION
5 mins • 2 pts
Dołek nr 9:
Jack i Tiger uderzyli swoje piłki z tee do wody w żółtym obszarze kary. Annika i Ben uderzyli swoje piłki z tee w gęsty las. Zarówno Annika, jak i Ben znajdują swoje piłki obok drzew w tym obszarze głównym i decydują się na uwolnienie dla piłki nie do zagrania.
Jack upuszcza piłkę dwie długości kija od miejsca, w którym jego piłka ostatnio przekroczyła granicę obszaru kary, nie bliżej dołka. Tiger upuszcza piłkę za obszarem kary na linii od dołka przez miejsce, w którym jego piłka ostatnio przekroczyła granicę pola karnego, toczy się o jedną stopę do przodu i zatrzymuje.
Annika wraca na tee i uderza piłkę z obszaru tee z kołeczka tee, mimo że za pierwszym razem uderzyła piłkę z ziemi. Ben upuszcza piłkę z powrotem na swojej linii lotu z tee do miejsca, w którym jego piłka zatrzymała się. Który gracz postąpił prawidłowo?
Annika
Ben
Jack
Tiger
Żaden z graczy
Similar Resources on Wayground
10 questions
WF - wiedza podstawowa
Quiz
•
1st - 8th Grade
11 questions
piłka koszykowa
Quiz
•
8th Grade
12 questions
WF
Quiz
•
4th - 8th Grade
10 questions
JEŹDZIECTWO
Quiz
•
4th - 12th Grade
10 questions
Energetyki
Quiz
•
4th - 8th Grade
14 questions
Mistrzostwa Europy w Halowej Lekkoatletyce
Quiz
•
7th - 12th Grade
10 questions
Zdolności motoryczne człowieka.
Quiz
•
4th - 8th Grade
11 questions
Szachy zadania
Quiz
•
4th - 8th Grade
Popular Resources on Wayground
20 questions
Brand Labels
Quiz
•
5th - 12th Grade
11 questions
NEASC Extended Advisory
Lesson
•
9th - 12th Grade
10 questions
Ice Breaker Trivia: Food from Around the World
Quiz
•
3rd - 12th Grade
10 questions
Boomer ⚡ Zoomer - Holiday Movies
Quiz
•
KG - University
25 questions
Multiplication Facts
Quiz
•
5th Grade
22 questions
Adding Integers
Quiz
•
6th Grade
10 questions
Multiplication and Division Unknowns
Quiz
•
3rd Grade
20 questions
Multiplying and Dividing Integers
Quiz
•
7th Grade